Stadiul implementarii proiectului


Perioada de implementare a proiectului: 2011-2014
80%
Planul de achizitii

Planul de achiziţii pentru “Sistemul integrat de gestionare a deşeurilor solide în judeţul Bacău” cuprinde următoarele tipuri de contracte, după cum urmează:

Contract de Servicii
  • Asistenţă Tehnică pentru Managementul Contractului şi Supervizarea Lucrărilor de Construcţii în sprijinul Consiliului Judeţean Bacău
  • Contract de servicii pentru audit
Două Contracte de Lucrări 1. Contract de lucrări pentru

  • Construcţia celulei doi a depozitului conform de la Bacău – lucrări de execuţie
  • Inchiderea celor 6 depozite neconforme din mediul urban: Oneşti, Moineşti, Comăneşti, Tg. Ocna, Buhuşi şi Dărmăneşti– lucrări de proiectare şi execuţie
2. Contract de lucrări pentru

  • Construcţia staţiilor de sortare, compostare şi transfer de la Oneşti, a staţiei de transfer de la Bereşti Tazlău şi a staţiei de transfer de la Găiceana – lucrări de proiectare şi execuţie
Contracte de Furnizare
  • Contract furnizare echipamente precolectare
  • Contract furnizare utilaje
Contractul de servicii “Asistenţă Tehnică pentru Managementul Proiectului şi Supervizarea Lucrărilor de Construcţii în sprijinul CJ Bacău”

Prestatorul va derula o serie de activităţi specifice, organizate în cinci componente distincte, după cum urmează:

  • COMPONENTA 1: Suport în Managementul Proiectului pentru UIP

    Obiectiv
    • Sprijinirea CJ Bacău în gestionarea contractului de finanţare şi implementarea cu succes a proiectului
    • Sprijinirea UIP în corelarea cu alte autorităţi
    Activitati
    • Întărirea capacităţii manageriale a UIP
    • Suport tehnic pentru UIP în vederea îndeplinirii atribuţiilor curente
    • Instruirea personalului UIP, al ADI SIGD Bacău
    Rezultate
    • Organigrama UIP, inclusiv fisele de post
    • Manualul de proceduri ale UIP şi anexele corespunzatoare
    • Raport de evaluare a necesitatilor de instruire
    • Plan de instruire realizat pe baza evaluarii necesitatilor de instruire la nivelul UIP;
    • Raport privind indeplinirea programului de instruire;
  • Componenta 2: Supervizarea lucrărilor de construcţii

    Obiectiv
    • Asistenţă tehnică pentru supervizarea lucrărilor
    • Asigurarea recepţiei bunurilor şi echipamentelor
    • Asigurarea realizării de către Constructor a remedierilor
    Activitati
    • Activităţi premergătoare începerii lucrărilor de construcţie
    • Activităţi în faza de construcţie
    • Activităţi în perioada de recepţie la terminarea lucrărilor
    Rezultate
    • Finalizarea contractelor de lucrari contractate şi predarea investiţiilor ce vor face obiectul acestor contracte catre Beneficiarul Final, în conformitate cu legislatia în vigoare
  • Componenta 3: Sprijin în procesul de achiziţii

    Obiectiv
    • Asigurarea condiţiilor procedural şi documentare pentru delegarea serviciului de salubrizare şi a operării instalaţiilor
    Activitati
    • Sprijinirea UIP în vederea achiziţiei de bunuri
    • Sprijinirea UIP pentru delegarea gestiunii serviciului de colecatre şi transport deşeuri
    • Sprijinirea UIP pentru selectarea operatorilor instalaţiilor de gestiune a deşeurilor
    • Achiziţionarea materialelor publicitare
    Rezultate
    • Memorandum de negociere
    • Raport de evaluare tehnică a ofertelor
    • Raport de evaluare tehnică la recepţia finală a bunurilor
    • Certificat de recepţie a bunurilor
    • Studii de oportunitate
    • Rapoarte privind opţiunile legale, instituţionale, tehnice şi financiare pentru delegarea serviciului şi pentru operarea instalaţiilor
    • Documentaţie de atribuire a contractelor de servicii pentru colecatarea şi transportul deşeurilor şi pentru operarea instalaţiilor de gestionare a deşeurilor
    • Rapoarte de evaluare a ofertelor tehnice
  • Componenta 4: Asistenţă tehnică pentru dezvoltarea şi implementarea strategiei de informare şi conştientizare a publicului referitoare la gestionarea deşeurilor municipale

    Obiectiv
    • Asigurarea unei bune vizibilităţi a sistemului de gestionare integrată a deşeurilor
    Activitati
    • Elaborarea Planului de Promovare
    • Implementarea Campaniei de informare şi conştientizare a publicului
    • Monitorizarea şi evaluarea campaniei
    Rezultate
    • Plan de Promovare
    • Rapoarte de evaluare
    • Brosura “Poveste de succes”
    • Raport final privind activitatea
  • Componenta 5: Asistenţă tehnică pentru verificarea proiectelor

    Obiectiv
    • Verificarea proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie elaborate de Constructor
    Activitati
    • Verificarea proiectelor tehnice pe toate domeniile de specialitate
    Rezultate
    • Proiecte tehnice verificate

Noutati

  • 1
  • 2
Lansarea licitaţiei de proiecte conform Legii 350 din 2005 pentru anul 2011 S-a deschis licitaţia de proiecte sociale, culturale şi sportive în vederea acordării finanţării nerambursabile din fonduri alocate de Con... Read more
Toamna Bacoviană - 130 - George Bacovia Consiliul Judeţean Bacău, Primăria municipiului Bacău şi Uniunea Scriitorilor din România, Filiala Bacău organizează în perioada 16-17 septe... Read more
9 Mai, dublă semnificaţie la români "Independenţa de stat a României din 9 mai 1877 a reprezentat un tribut de jertfă şi sânge, care a constituit fundamentul dezvoltării Rom... Read more

Proiect cofinanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României

Copyright 2011 Consiliul Judeţean Bacău